piątek, 13 kwietnia 2012

Hej Kochane dziewczynki :)

Jest to mój pierwszy w życiu post na blogu :) moje pierwsze wirtualne spotkanie z Wami :) od zawsze marzyło mi się nagrywanie filmików, o przeróżnej kosmetycznej tematyce, podejmowałam już kilka prób, ale stwierdziłam, że jednak nie nadaję się do tego, kamera chyba mnie nie lubi :P więc stwierdziłam, że będę pisała dla Was posty :) mam nadzieje, że na sam początek, nie będziecie dla mnie bardzo surowe, muszę się trochę sama oswoić z myślą, że zaczynam taką działalność jak blog :) co niezmiernie mnie cieszy :)

W moich postach postaram się przybliżyć Wam jakich używam kosmetyków, co o nich myślę :) jak mniej więcej funkcjonuje mój "kosmetyczny kuferek" :) mam nadzieje, że spodoba Wam się :)

pozdrawiam :) :*

1 komentarz:

  1. Heja;) nie mam za bardzo czasu zrobić tutorialu ale przesyłam link z filmikiem, który na pewno Ci pomoże;) http://www.youtube.com/watch?v=k9rE-W1uztQ . powodzenia w prowadzeniu bloga;))

    OdpowiedzUsuń